Постои една ваква приказна. Живееел некогаш некој имотен човек, кој можел да купи се на децата, што сакаат (колку грешиме и ние денес, што на децата им даваме сè на готово: телефони, кола, дом; и тие веќе не се учат да го ценат тоа и не распознаваат дека радоста е од трудот). Тој богаташ го испратил синот во едно пусто место, кај што имал земја, за да направи околу неа ограда.
Кога ќе се приближи времето на Антихристовото доаѓање, разумот на луѓето ќе се помрачи од страстите плотски и само бесчестието и безаконието ќе се зголемува.
Светот ќе биде непрепознатлив, ќе се измени изгледот на луѓето, благодарејќи на бесрамноста при облекувањето и чешлањето ,и нема да може јасно да се разликуваат мажите од жените.
Се подвизувал токму на ова место, во горната капела, при овој манастир, кој го носи неговото свето име. Св. Еразмо бил носител на Светиот Дух. Наоружан со молитва, можел да го сочува своето срце чисто, да живее беспорочен живот, да го преумножува смирението и да ја ползува Божествената љубов.
Овој светител беше родум од Антиохија и живееше во времето на царевите Диоклецијан и Максимијан. Се подвизувше крепко на Ливанската Гора и имаше од Бога голем дар на чудотворство. Како архиереј тргна да го проповеда Евангелието. Кога дојде во Охрид, Еразмо го воскресна синот на некој човек по име Анастас и го крсти овој човек. Во таа прилика крсти и
Зашто и беззаконието, па, според тоа, и демоните, и страстите, и гревовите се гнев Божји, како што Му говори Исаија на Бога: „Ти се разгневи, зашто ние одамна грешевме“ (Иса.64,5). Човекот може да избега и од овој гнев, ако е непрестајно внимателен спрема своето срце, ако се моли и ако усрдно се бори да биде внатре во своето внатрешно живеалиште.
Гoлeма e тајната вo тoа штo чoвeкoта гo oстава свoјoт таткo и свoјата мајка и сe прилeпува кoн свoјата жeна. Самиoт апoстoл, кoј сe вoзвишил дo трeтoтo нeбo и видeл мнoгу тајни нeбeсни, бракoт на тeлeснитe луѓe на Зeмјата гo нарeкува гoлeма тајна. Тoа e тајна на љубoвта и живoтoт и oд нeа e пoгoлeма самo тајната на Христoвата врска сo Црквата. Христoс сe нарeкува
Во 10 ден на месец Јуни, кога го славиме споменот на светиот Варлаам Охридски, ние Велестовци славиме еден мал јубилеј- почеток на едно навистина големо и благородно дело, во кое се вгради ова наше поколение и остави вреден залог за идните времиња -
ХРАМОТ ПОСВЕТЕН НА ВОВЕДЕНИЕТО БОГОРОДИЧНО.
Секој човек се искушува, се навлекува и подлегнува на [од страна на] својата сопствена похота. Потоа, похотата, откако ќе се зачне,
раѓа грев, а извршениот грев раѓа смрт
– вели св. ап. Јаков.
Проскомидија је уводни део Литургије, њен пролог. То је наш додир са небесним царством и небесним грађанством. Око Јагњета Божјег – Агнеца Божјег – свештеник вади частице из просфоре за Богомајку – за њу на прво место, јер се у њој ваплоти Бог – за светог Јована и остале пророке, за
Во Новиот Завет, поточно во Првото Послание на Светиот Апостол Петар (1 Петр. 3, 1-7), е напишано дека жените треба да се трудат не само за надворешната убавина, туку и за внатрешната, која потајно, како постојаност и тих дух е скриена во срцето, а која пред очите на Бога е исклучителна вредност и драгоценост. Апостол Петар во продолжение вели дека мажите треба да живеат разумно со своите жени,
Во чест на успението на преподобниот Георгиј Григоријатски, Митрополитот Струмички г. Наум во сослужение на викарниот епископ г. Јаков Стобиски отслужи сеноќно бдение со Божествена Литургија во манастирот „Покров на Пресвета Богородица и свети Леонтиј“, во Водоча. На Литургијата верниот народ се причести со Светите Христови Тајни.
Денес, на празникот на Слегувањето на Светиот Дух врз апостолите, Митрополитот Адријанополски г. Амфилохиј отслужи Божествена Литургија во сослужение на Митрополитот Струмички г. Наум и Митрополитот на Орестијада, Дидимотихо и Суфли г. Дамаскин, во црквата „Христос Спасител“ во Дидимотихо, Р. Грција.