Монах Никон од Света Гора:
Монашкиот живот е суров, душата може да се стреми кон височини, но телото понекогаш нема сила да ја следи.
Службата заврши и ја напуштивме црквата. Додека чекавме да бидеме повикани во трпезаријата, друг монах, за да го задева својот






Ах, Господе Боже наш, народ не те послуша,
Кондак 3
Скакулци, војни, суши, болести – ова се неволја. И не е дека Бог сака да го воспитува човекот на овој начин, не, овие несреќи се резултат на оддалечувањето на човекот од Бога. Сето ова се случува затоа што човекот се одвојува од Бога. И доаѓа Божјиот гнев – за човекот да се сети на Бога и да побара Негова
Славата на земното звање оставајќи ја,
Втемелен на покајание, излив на умиление,
Бидејќи тој нема сила да стои пред Тебе и пред лицето на оние кои Те љубат. Штом ќе го види знакот на Твојата благодат, тој паѓа во трепет од Тебе и бега далеку.
Како што, ако некој стави скапоцено миро не некое место, па потоа го тргне, ќе останат трагите на миомирисот, така и сега Твоето божествено и свето и сечисто и преполно со Божјо благоухание тело, изобилниот извор на благодат, иако положено во гроб, и потоа повторно вознесено во подобро
Презвитеру Христов Мироне,
Треба да сфатиме дека Црквата е богочовечки организам, а Православието е за сите. Од Божествената страна Црквата – е Тело Христово, и нема во неа никакво зло и гревови. Од човечката страна таа се состои од луѓе, такви како вас и како мене, а ние не сме совршени, ние грешиме. 
Богоносен оче наш Јоакиме, си се јавил како жител на пустината, ангел во тело и чудотворец. Откако преку пост, бдение и молитва прими небесни дарови, ти ги лекуваш болните и душите на оние што со вера ти пристапуваат. Слава на Оној што ти дал сила, слава на Оној што те овенчал, слава на Оној што преку тебе сите ги лекува.
Дојдете, да го земеме со рацете на душата приснодевственото тело, да појдеме со него внатре во гробот и да умреме заедно со него, т.е. да умреме за телесните страсти и да бидеме живи со бестрастен и непорочен живот.
П
Идејата за културната, етничката или расната „чистота“ е вештачки конструкт кој нема ништо заедничко со природниот предок на нештата. Таа во самата своја срж е противприродна и претставува опасност - не само за „различните“, туку и за самиот ентитет што наводно го „заштитува.“
О, Пресвета Богородице, Дево Владичице, повозвишена од ангелите и архангелите, и најчесна од сета твар, восхит велик на ангелите, возвишена проповед на пророците, преславна похвало на апостолите, прекрасен украсу 
Многу е важно правилно да разбереме и да ги запомниме зборовите на тропарот на великиот празник на Успението на Пресвета Богородица:
























